13 marzo 2017

Smoky pink

Here we are at the end of the third MIID Module 2 week. And that's my project for a table set inspired to a contemporary dining room, see below. As we've been told in lesson, I choose this pink palette (A/W 17/18) to force myself out of my comfort zone. Think I would never buy anything pink in my life. 
Well, I'm pretty happy of the result.
Have a nice week, dear writers.

...

Eccoci alla fine della terza settimana di corso. Questo è il mio progetto di servizio all'americana ispirato alla foto sotto, per una stanza da pranzo in stile contemporaneo. La palette è quella centrale, foto successiva. Chi mi conosce sa che questi non sono i miei colori. Avrei scelto altre tonalità, più calde, più solari, oppure dei turchesi, ma tra le richieste del corso c'era anche questo, forzarsi a lasciare il solito per l'insolito. Credo che questo metta in moto aree del cervello che a volte lasciamo andare in automatico.




  

Here's my Smoky Pink collection. Colours look brighter then in the tables placement set, due to something misterious I can't explain, but I'm sure you could easily ignore it. Ignore it please. 

Nessun commento: